Allerlaatste dag

11 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Eerst een lekker ontbijt bij de Denny's gedaan. Daarna op ons gemak naar Los Angeles gereden. Ingecheckt in ons hotel, voor de verandering waren we er om 2 uur al. We hebben de auto alvast leeg gehaald, alles moet nu in de koffer. Daarna zijn we naar Rodeo Drive gegaan. Daar waren we nog niet geweest. Alle dure winkels zitten hier in één straat, niks gekocht haha. Daarna naar de Santa Monica pier gegaan, we wilde nog een keer bij Bubba Gump eten, heerlijk een Heavens Scrimp. Morgen de koffers inpakken en de auto inleveren. We hebben ongeveer 5000 kilometer op de teller erbij gezet. En wat wel toepasselijk is, we zijn hier in dit hotel de vakantie begonnen en we eindigen hem ook hier met onze laatse nacht in de USA. Wij hebben genoten van deze reis, we hopen dat jullie onze verhalen met plezier hebben gelezen!

1. Marco&Giovanna:
    12 augustus 2015
    Fijne terug reis!
  2. Leo en Anja:
    13 augustus 2015
    Goede reis terug....home sweet home! Een geweldige reis om op terug te kijken!! Spreken elkaar in september..wij gaan morgen rondreis maken in Wales.
  3. Eef en jet:
    14 augustus 2015
    Hoi Frans en Carla,

Altijd raar zo,n laatste dag he, kan ik me helemaal voorstellen. 5000 km. tjonge dat is niet niks hoor. Maar wat een prachtige mooie reis hebben jullie gemaakt. Nou we hebben zeker genoten van jullie verhalen. Heel erg leuk en ook boeiend! Heel goede reis terug en dan spreken we elkaar weer snel hoor, dikke kus Eef en Jet